miercuri, 22 iunie 2016

La doi pasi - Gageni, Prahova

La doi pasi - Gageni, Prahova. 
Am ajuns ieri pe acolo si m-am oprit sa imi cumpar o apa plata. Un sat curat, cu vile uriase, cu oameni zambitori, cu terenuri bine ingrijite. La doi pasi e un magazin tipic de tara, cu de toate, inclusiv terasa la care omul obosit sa se opreasca pentru a bea o bere si a discuta despre ultimele barfe din sat. La doi pasi de Ploiesti este Gageni si La doi pasi a gasit sotul meu bere foarte rece, cu numai 2 lei sticla. A si glumit pe tema asta spunand ca atunci cand va mai merge cu prietenii prin oras si vor gasi berea prea scumpa sau calda, le va spune sa mearga cu el in Gageni, ca stie un loc unde berea este rece si ieftina. :)))
Nu mi-am permis sa pozez magazinul de aproape, dar am prins o captura de ansamblu, ca sa vedeti cat de curat si de frumos e satul. 




2 comentarii: